Newsletter

Jeśli chcesz być na bieżąco z nowościami na stronie dodaj swój e-mail:

Nie przeocz

„Wspólnie dbamy o bobasy” Nowa ogólnopolska akcja marki Pampers

Procter&Gamble

Właśnie wystartowała ogólnopolska kampania marki Pampers „Wspólnie dbamy o bobasy”. Celem akcji jest wspieranie zdrowego i szczęśliwego rozwoju maluchów, szczególnie w okresie pierwszych 1000 dni życia. To kluczowy czas dla kształtowania potencjału i zapewnienia szczęśliwej przyszłości każdego dziecka.   Czytaj dalej
DAMY RADĘ? TAK, DAMY RADĘ!  LETNIE ATRAKCJE Z BOBEM BUDOWNICZYM

Helios S.A.

Dołącz do Boba Budowniczego i jego niesamowitej drużyny podczas letnich poranków w kinie Helios. Ulubiony bohater zaradnych przedszkolaków zaprasza najmłodszych na seanse wypełnione ekscytującymi przygodami zarówno na wielkim ekranie, jak i poza nim. Na fanów głównego budowniczego Naprawkowa i Sprężynowa czeka moc atrakcji towarzyszących każdej projekcji. Dacie radę do nas dołączyć? Tak, damy radę!   Czytaj dalej
„Razem możemy więcej” – charytatywny pokaz ENDO podczas Warsaw Fashion Street 2017

STUDIO MK Sp. z o.o. S.K.A.

Ruszyła kolejna edycja akcji charytatywnej „Razem możemy więcej”. Zainaugurował ją pokaz kolekcji koszulek ENDO podczas tegorocznego Warsaw Fashion Street. Znana marka ubranek dziecięcych wraz z Fundacją Spełnionych Marzeń organizuje tę akcję już od 10 lat.   Czytaj dalej
Co sprawia, że Velvet jest hyggelig dla Polaków od 20 lat?

Velvet

Marka Velvet obecna jest na polskim rynku już od 20 lat. Nasze życie, jego tempo, otaczający świat i Polska zmieniły się w tym czasie. Pod koniec lat 90. potrzebowaliśmy miękkich i delikatnych chusteczek Velvet, śmiejąc się do łez podczas oglądania pierwszych programów talk show i polskich komedii kryminalnych. Nosiliśmy dzwony i nuciliśmy piosenkę ze słynnej reklamy – „Velvet miękki jak aksamit”.   Czytaj dalej
Znak Jakości KidZone Informacje o projekcie

KidZone Strefa Szczęśliwych Dzieci

Znak Jakości KidZone to największy w Polsce program promocji i rekomendacji najwyższej jakości usług i produktów dla dzieci oraz najlepszych rozwiązań dla rodziny. Projekt selekcjonuje, wyróżnia i skutecznie promuje najlepsze firmy zajmujące się produkcją, handlem i usługami skierowanymi do segmentu rodzinnego, w szczególności do najmłodszych.   Czytaj dalej
Sukces Pikniku Mieszkaniowego „Dni Warszawy - moje miasto, mój dom”

Dni Warszawy

Już po raz drugi odbył się Piknik Mieszkaniowy „Dni Warszawy - moje miasto, mój dom” zorganizowany z inicjatywy Oddziału Warszawskiego Polskiego Związku Firm Deweloperskich.W weekend 10-11 czerwca na Pole Mokotowskie przybyło kilkanaście tysięcy osób, by poznać ponad 110 inwestycji mieszkaniowych przygotowanych przez 30 rzetelnych deweloperów zrzeszonych w PZFD. Tematem przewodnim pikniku była Warszawa, jej potencjał rozwojowy, atrakcje oraz historia.   Czytaj dalej

            
        

Firmy

Magazyn dziecko - najlepsza inwestycja

ZIMA | 2017-2018

W najnowszym wydaniu naszego kwartalnika znajdziecie wiele praktycznych porad oraz przegląd nowości z rynku parentingowego!

Tylko 6,90