Newsletter

Jeśli chcesz być na bieżąco z nowościami na stronie dodaj swój e-mail:

Nie przeocz

11. Międzynarodowy Festiwal Artystów Ulicy ULICZNICY, weekend pierwszy (z pięciu)

Sponsorem Głównym festiwalu jest Miasto Gliwice

Jedenastą edycję ULICZNIKÓW w Gliwicach planujemy przeprowadzić skupiając się na widowiskach teatralnych, przeplatanych spektaklami z nurtu nowego cyrku i kuglarstwa.   Czytaj dalej
Warszawa Wraca do Szkoły

KidZone Strefa Szczęśliwych Dzieci

26 sierpnia w Pałacu Kultury i Nauki odbędzie się wspaniałe rodzinne wydarzenie, podczas którego tysiące warszawiaków pożegna wakacje i przywita nowy rok szkolny 2017/2018.Warszawa Wraca do Szkoły to dzień pełen atrakcji dla dzieci i dorosłych. We współpracy z Partnerami wydarzenia zapewnimy mnóstwo atrakcji, będziemy bawić i inspirować, edukować i pomagać. Najlepsze marki, najwyższy poziom organizacyjny i moc atrakcji – każdy znajdzie coś dla siebie!   Czytaj dalej
„Wspólnie dbamy o bobasy” Nowa ogólnopolska akcja marki Pampers

Procter&Gamble

Właśnie wystartowała ogólnopolska kampania marki Pampers „Wspólnie dbamy o bobasy”. Celem akcji jest wspieranie zdrowego i szczęśliwego rozwoju maluchów, szczególnie w okresie pierwszych 1000 dni życia. To kluczowy czas dla kształtowania potencjału i zapewnienia szczęśliwej przyszłości każdego dziecka.   Czytaj dalej
DAMY RADĘ? TAK, DAMY RADĘ!  LETNIE ATRAKCJE Z BOBEM BUDOWNICZYM

Helios S.A.

Dołącz do Boba Budowniczego i jego niesamowitej drużyny podczas letnich poranków w kinie Helios. Ulubiony bohater zaradnych przedszkolaków zaprasza najmłodszych na seanse wypełnione ekscytującymi przygodami zarówno na wielkim ekranie, jak i poza nim. Na fanów głównego budowniczego Naprawkowa i Sprężynowa czeka moc atrakcji towarzyszących każdej projekcji. Dacie radę do nas dołączyć? Tak, damy radę!   Czytaj dalej
„Razem możemy więcej” – charytatywny pokaz ENDO podczas Warsaw Fashion Street 2017

STUDIO MK Sp. z o.o. S.K.A.

Ruszyła kolejna edycja akcji charytatywnej „Razem możemy więcej”. Zainaugurował ją pokaz kolekcji koszulek ENDO podczas tegorocznego Warsaw Fashion Street. Znana marka ubranek dziecięcych wraz z Fundacją Spełnionych Marzeń organizuje tę akcję już od 10 lat.   Czytaj dalej
Co sprawia, że Velvet jest hyggelig dla Polaków od 20 lat?

Velvet

Marka Velvet obecna jest na polskim rynku już od 20 lat. Nasze życie, jego tempo, otaczający świat i Polska zmieniły się w tym czasie. Pod koniec lat 90. potrzebowaliśmy miękkich i delikatnych chusteczek Velvet, śmiejąc się do łez podczas oglądania pierwszych programów talk show i polskich komedii kryminalnych. Nosiliśmy dzwony i nuciliśmy piosenkę ze słynnej reklamy – „Velvet miękki jak aksamit”.   Czytaj dalej

            
        

Firmy

Magazyn dziecko - najlepsza inwestycja