Newsletter

Jeśli chcesz być na bieżąco z nowościami na stronie dodaj swój e-mail:

Nie przeocz - Kupiec

Dyrektor Marketingu Roku - nagroda dla niebanalnych osobowości

Kupiec

Rozstrzygnięto trzecią edycję konkursu Dyrektor Marketingu Roku. Osobowością roku 2012 w kategorii "Wyjątkowa efektywność przy niskim budżecie" zdobyła Gabriela Antczak, Dyrektor Marketingu firmy Kupiec Sp. z o.o.

Gabriela Antczak jest prawdziwą pasjonatką marketingu. Obecnie zarządza markami "Kupiec", "Coś na ząb" oraz markami eksportowymi. Ponadto jest autorką poradnika "Mali mogą więcej! Marketing małej firmy, czyli wojna o rynek" - będącego wynikiem doradztwa marketingowego dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Lista zwycięzców została ogłoszona podczas wielkiej gali finałowej, która odbyła się 14 czerwca w unikalnych wnętrzach Polskiej Filharmonii Bałtyckiej w Gdańsku.

W skład Kapituły Konkursowej, weszli eksperci branżowi, laureaci poprzednich edycji, partnerzy, sponsorzy konkursu, oraz przedstawiciele mediów.

Misją Konkursu Dyrektor Marketingu Roku jest nagrodzenie utalentowanych i jednocześnie niebanalnych osobowości, które dzięki swym działaniom wpłynęły na sukces rynkowy firm.

Organizatorzy podkreślają, że Dyrektor Marketingu Roku nie tylko musi być dobrym szefem, ale również wartościowym człowiekiem i osobą, której nie są obce istotne problemy społeczne.

W trzeciej edycji konkursu przyznano dwie nagrody Grand Prix dla Firmy i Grand Prix dla Instytucji oraz nagrody Osobowości Roku w 8 kategoriach.

Gabriela Antczak została uhonorowana tytułem Dyrektora Marketingu 2012  w kategorii: "Wyjątkowa efektywność przy niskim budżecie".





            

Zobacz też:

Firmy